החזרות והחלפות

מדיניות החלפות והחזרות ״100% שביעות רצון״

רכשתם מוצר של LA'AVIN? בחירה מעולה! כרגע צרפתם למלתחה שלכם את המוצר הכי נוח שקיים בסביבה! באחריות! לא אהבת? נחזיר לך את הכסף.

אנחנו כל כך בטוחים בנוחות שיצרנו עבורך עד כדי כך שאנחנו מוכנים לעשות צעד נוסף לקראתך ולאפשר החזרות והחלפות גם על מוצרי הלבשה תחתונה. מטורף נכון? 

אז איך זה עובד?

  1. קיבלת את המשלוח בתוך תיק האריזה.
  2. שלפת מתוך התיק מוצר אחד ופתחת אותו מאריזתו המקורית.
  3. מדדת ומסיבה מסוימת, לא אהבת.
  4. צור איתנו קשר בכתובת  ask@laavin.com או בווטסאפ במספר 054-747-7707 בתוך 14 ימים מקבלת המשלוח, ציין את שמך המלא, מספר ההזמנה והאם אתה מעוניין בהחלפה או בהחזרה. 

מעוניין בהחזרה? נגיע לאסוף את המוצרים ולאחר מכן נעניק לך החזר כספי מלא.

מעוניין בהחלפה? נגיע אליך עד הבית להחליף את המוצרים!

  • לא ניתן להחליף או להחזיר מוצרים שנעשו עליהם ראשי תיבות או התאמה אישית
  • ניתן לבצע החלפה והחזרה עד 14 ימים ממועד קבלת המשלוח המקורי.
  • החלפה או החזרה של חולצות תתאפשר רק על מוצרים שלא נלבשו ולא כובסו. 
  • שים לב – החלפת תחתונים/גרביים תתאפשר רק עבור יחידת תחתונים/גרביים אחת שנפתחה מאריזתה המקורית כך שאם הוצאת יותר מיחידת תחתונים/גרביים אחת מאריזתם המקורית, יהיה ניתן להחליף או לקבל החזר רק עבור יחידה אחת. 

שאר ה תחתונים/גרביים שארוזים באריזתם המקורית ניתנים להחזר או להחלפה בתוך 14 ימים מקבלת המשלוח.

  • במידה ומחיר ההזמנה המקורית מעל 240 ש"ח - משלוח החזרה/החלפה ללא עלות (תקף להחלפה ראשונה בלבד).

במידה ומחיר ההזמנה המקורית מתחת 240 ש"ח - עלות משלוח החזרה/החלפה 24 ש"ח. 

 

ברור לנו שקשה לתפוס את המדיניות המטורפת שלנו אז ריכזנו כאן מספר שאלות ותשובות:

מה זה אומר ארוז באריזתו המקורית?

בתוך התיק, כל מוצר מגולגל בתוך נייר עטיפה. כל עוד נייר העטיפה לא נפתח, המוצר ארוז באריזתו המקורית. 

הזמנתי מוצר אחד ולא אהבתי אותו. מה עושים?

אנו נזכה אותך על המוצר או נחליף אותו במוצר אחר שקיים במלאי עד 14 ימים מרגע קבלת המוצר. 

במידה וההזמנה המקורית שביצעת מעל 240 ש"ח, ההחזרה ללא עלות.

במידה וההזמנה המקורית שביצעת מתחת 240 ש"ח - עלות ההחזרה - 24 ש"ח.

 

הזמנתי יותר ממוצר אחד וניסיתי רק אחד ממנו. לא אהבתי, מה עושים?

במידה ואתה מעוניין בהחזרה, שליח יגיע לאסוף ממך את המוצרים שעדיין ארוזים ואנו נזכה אותך על סך כל ההזמנה. 

במידה ואתה מעוניין בהחלפה, תעדכן אותנו לאיזה מוצרים אתה מעוניין להחליף וכל עוד הם קיימים במלאי, שליח מטעמנו יגיע אליך לאסוף את המוצרים הארוזים ובמקום יספק לך את המוצרים החדשים שבהם אתה מעוניין. 

במידה וההזמנה המקורית שביצעת מעל 240 ש"ח, ההחזרה ללא עלות.

במידה וההזמנה המקורית שביצעת מתחת 240 ש"ח - עלות ההחזרה - 24 ש"ח.

 

ביצעתי הזמנה של יותר מיחידת תחתונים אחת והוצאתי את כולם מאריזתם המקורית. מהעושים?

המדיניות שלנו תקפה לגבי יחידת תחתונים אחת שנפתחה ולכן תוכל לקבל זיכוי או החלפה רק על מוצר אחד שפתחת. 

הזמנת יותר מיחידה אחת? תנסה רק אחת מהן. הבנת כמה התחתונים נוחים? מהמם, תפתח את כולם ותהנה מהנוחות שיצרנו עבורך. לא אהבת? צור איתנו קשר בהקדם ואנו נעשה את הכי טוב שלנו לספק את הנוחות שמגיעה לך.

קיבלתי מוצר פגום / לא קיבלתי את המוצרים שהזמנתי. מה עושים?

  1. צור איתנו קשר בכתובת ask@laavin.com או בוואטסאפ במספר במספר 054-747-7707 בתוך 14 ימים מקבלת המשלוח. 
  2. ציין את שמך המלא, מספר ההזמנה ואת נושא פנייתך. 
  3. צרף תמונה של הפגם.
  4. נציג מטעמנו יצור איתך קשר בהקדם בכדי לספק את הנוחות שמגיעה לך ולטפל בבעיה.

האותיות הקטנות:

  • לא ניתן להחליף מוצרים שנרכשו בחלק ממבצע

  • החלפות תלויות במלאי הקיים ועד 14 ימים מקבלת המשלוח. אם המוצר זמין לרכישה באתר, הוא קיים במלאי.

  • הפיצוי יינתן רק עבור יחידת תחתונים אחת שיצאה מאריזתה המקורית ובאופן חד פעמי (תקף רק על ההזמנה הראשונה).
  • במידה והזמנת יותר ממוצר אחד, צרף למייל או להודעה תמונה של שאר המוצרים ארוזים באריזתם המקורית.
  • במידה והמדיניות אינה ברורה, צור איתנו קשר לפני שאתה פותח את האריזה.
  • המדיניות כתובה בלשון זכר מטעמי נוחות. בכל זאת, מותג לתחתוני גברים.