נוחות ובריאות הגבר - קולקציית בייסיק מבית LAAVIN

הערך המרכזי של להבין הוא לספק את הנוחות המקסימלית עבור כל גבר הבא במגע עם המוצרים שלנו, תוך מחשבה קודם כל על בריאותו ומתן יחס אישי וחברי.
עמוד התווך המנחה אותנו הוא שמירה על פיתוח בר קיימא: פיתוח המותג תוך כדי דאגה לסביבה, לחברה ולכלכלה.

%u05EA%u05DE%u05D5%u05E0%u05D4 %u05E9%u05DC %u05DE%u05E7%u05D9%u05DE%u05D9 %u05D4%u05D7%u05D1%u05E8%u05D4

הערכים שלנו

נוחות

את המסע שלנו להקמת המותג התחלנו כי לא היה לנו נוח - התחושה הזו שאנחנו לא מוצאים תחתונים שנעים לנו ללבוש מלווה אותנו מאז שהיינו ילדים. מבדיקה מהירה הבנו שזה לא רק אנחנו.
ביחד הם עברנו דרך ארוכה, שכללה מחקר ופיתוח, שיתוף פעולה עם מיטב המעצבים, תדמיתנים, אנשי רוח ויצירה, ניסינו  אלפי תחתונים ממותגים שונים ברחבי העולם, והכי חשוב, סקרים ופידבקים של אלפי לקוחות שסובלים מאותה בעיה, כל זאת כדי כדי לייצר את המוצרים הנוחים והנעימים ביותר עבור כל גבר.

 

בריאות הגבר

המותג הינו מותג לגברים,מותג אשר נועד לספק מענה לצרכים הבסיסיים של הגבר, טומנת בחובה את כל האתגרים וגם ההזדמנויות שהמין הגברי נתון בהם בדור שלנו.

גדלנו בעולם עם ערכים קצת שונים מהקיים היום, בעבר גברים היו מונעים בעיקר מכוח ושליטה, הייתה פחות מודעות לבריאות הגבר, לרגשות והקשיים שהוא עובר.
היום החלטנו להיות מובילי המהפכה של הגבר החדש, ואנחנו עושים זאת על ידי תקשורת כנה, מחברת, מקבלת ואוהבת. 

בנוסף, אנחנו מקפידים שהמוצרים שלנו יהי בעלי איכויות השומרות על בריאות הגבר, מבפנים ומבחוץ: 

  • בריאות העור
  • מאווררים את האיברים
  • מווסתים ושומרים על טמפרטורות נכונות של הגוף (קרירות בקיץ וחימום בחורף)
  • מונעים הזעות, שפשפות, וגם ריחות לא נעימים
  • אנטיבקטריאליים
  • היפואלרגניים

 

יחס אישי

נוחות ובריאות הגבר מועברים גם ביחס האישי שאנחנו מעניקים לקהילה שלנו, או כפי שאנחנו נוהגים לקרוא להם: "המבינים". בין אם המבין הוא לקוח, עובד, או ספק, המטרה שלנו היא לשים אותו במרכז, המוטו המרכזי שלנו הוא 

"אנחנו נוצרנו עבורך". 

אנחנו משלבים את המבינים בתהליכי פיתוח המותג, בין אם אנחנו מפתחים מוצרים חדשים, יוצרים עיצובים חדשים, אנחנו קודם כל עורכים סקרים ומערבים את המבינים בכל שאלה שעומדת לפנינו.

בנוסף, קיים שירות אישי, מענה מהיר במיוחד ואפשרות להחלפות/שינויי מידות והחזרות. המוצרים מגיעים באריזה אישית שניתן לעשות בה שימוש חוזר (גם האריזות עשויות מבד ממוחזר)

 

קיימות והומניות

במהלך המחקר שלנו ביקרנו במפעלים רבים בעולם וגילינו את  "הצד האפל של האופנה", ראינו במו עיננו ילדים שעובדים יומם וליל, תנאים רעועים לעובדים, שפכים של כימיקליים נשפכים לנהרות…

מאחר שגדלנו על ערכים ואמונה שצריך להיות טובים לעצמנו ולעולם החלטנו לדגול בפיתוח בר קיימא המשלב סביבה - חברה - סביבה.

אנחנו פועלים ככל שביכולתו כמותג אופנה על מנת לצמצם פגיעה בסביבה: עובדים אך ורק עם מפעלים בעלי תווי תקן ירוקים, מוודאים שהם עובדים במעגל סגור, ממחזרים כימיקלים, מעניקים תנאי העסקה ראויים לעובדים.

 

עידוד תעסוקה מקומית ועמותת רעות

חשוב לנו שכל שרשרת יצור המוצרים שלנו תעבוד בהורמוניה עם הערכים שאנחנו דוגלים בהם, כל אדם שלוקח בה חלק הוא בעצם חלק מהמשפחה והקהילה שלנו, ומאחר שאנחנו מעורבים בכל תהליכי היצור, ונותנים לכל פריט את מלוא תשומת הלב אנחנו משלבים יצור כחול לבן ככל שניתן.

עוד מתחילת דרכינו החלטנו שנמצא דרך שהיצור שלנו יתרום לעולם ולא יהיה מבוסס על רווח פרטי בלבד, שנפעל למען צמצום פערים ומתן זכויות שוות.

אנו עובדים בשיתוף פעולה צמוד ופורה עם עמותת רעות, המפעילה ומקדמת שירותי שיקום לאנשים עם מוגבלויות. העבודה יחד עם המשתקמים עוזרת להם להשתלב בחברה. בליווי נציגי המותג העמותה מנהלת את כל המערך הלוגיסטי והתפעולי של החברה. 

אנחנו מרבים לערוך תרומות ושיתופי פעולה עם קהילות ועמותות בארץ ובעולם, ומעריכים את היכולת לעשות זאת. בין התרומות שלנו ניתן למנות את השותפות שלנו עם ארגון הסיוע העולמי "Global Giving"  בפרויקט ABC's & Rice, תרומות שנתיות של הלבשה תחתונה לבני נוער במצוקה ועוד.

  

מי אנחנו

שלושה חברי ילדות שגדלו יחד ביבנה, עיר המשלבת מגוון רחב של אוכלוסיה, החל ממעברות, שכונות פיתוח, שכונות צבאיות ואנשי משטרה.
גדלנו על ערכי דאגה לסביבה, ואהבת האחר, וביחד אנחנו רוצים להפיץ אותם לעולם.
אנחנו עוברים מסע ארוך ביחד המשלב אתגרים, ריגושים, קשיים, נצחונות ושמחות.אנחנו מוכירים על כך שביכולותינו לעבור את הדרך יחדיו ולאפשר לצד האופטימי להוביל.